خبرهای داغ:
دامغان_ نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در پی عملیات گسترده غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و‌ حمله به سرزمین‌های اشغالی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۲۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در پی عملیات گسترده غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و‌ حمله به سرزمین‌های اشغالی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ و َيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ ﴿ توبه۱۴﴾

«با آنان بجنگيد تا خدا آنان را به دست‏ شما عذاب و ذلیل ‏كند و شما را بر ايشان پيروزى ‏بخشد و دلهاى مؤمنان را خنك گرداند»

غرش موشک‌ها و پرواز پهپادهای ایران همچون ابابیل، سجیل‌ها را بر سر صهیونیست‌های خونخوار و کودک کش فرو ریخت و خواب راحت آنها را آشفته کرد و زلزله بر جانشان انداخت.

عملیات بی سابقه، گسترده، عظیم و شجاعانه ایران در عمق رژیم صهیونیستی و با اعلام قبلی، به آمریکا، صهیونیست‌ها و اذناب آنان فهماند که منطقه غرب آسیا وارد مرحله جدیدی از حیات سیاسی و راهبردی شده است و آمریکا دیگر نه تنها ابرقدرت نیست بلکه قادر نیست با تهدید دیگران، حامی مزدورانش باشد.

آمریکا فهمید که باید گور خود را از منطقه خاورمیانه گم کند و ایرانِ قهرمان و جبهه مقاومت از هم اکنون ابر قدرت این منطقه هستند و این هنوز از نتایج سحر است.

این پیروزی عظیم را به رهبر عزیز، ملت شجاع و جبهه مقاومت تبریک عرض می‌کنم.

 علی اکبر علیزاده برمی 

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها